Muzungu adventures - Reisverslagen van Jeske Moerenhout - WaarBenJij.nu Muzungu adventures - Reisverslagen van Jeske Moerenhout - WaarBenJij.nu

Muzungu adventures

Na er jarenlang slechts over gedroomd te kunnen hebben, is het over enkele weken dan toch zover: ik ga naar Afrika! Samen met mijn reisgenootje Floor sluit ik me 2 maanden lang aan bij Jinja Connection in Oeganda; een project dat is opgezet om straat- en weeskinderen in en rondom Jinja te onderwijzen, ondersteunen en begeleiden!

Deze stage sluit aan bij onze minor 'Werken in ontwikkelingslanden', waarin we in zes weken zoveel mogelijk kennis vergaren en vaardigheden ontwikkelen met betrekking tot interculturele communicatie en ontwikkelingsvraagstukken.

Een geweldige kans en ongetwijfeld een onvergetelijke ervaring!
IK BEN ER (bijna) KLAAR VOOR!!


Voor meer informatie over dit Jinja Connection: http://ugandastreetkids.org/jinja-connection/

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2014

Dag 62 t/m 74: Safaris and the end

29 Mei 2014

Dag 44 t/m 61: Pancakes and saying goodbye to JC!

11 Mei 2014

Dag 37 t/m 43: Last themes.

04 Mei 2014

Day 31 t/m 36: Sickness, Labour Day and JJ!

27 April 2014

Dag 24 t/m dag 30: Waaaaaaater please!
Jeske

Actief sinds 16 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4474

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Muzungu adventures

Landen bezocht: